عاقبت کسی که نظر نده...
اگر اومدی و نظر ندادی و من ندیدم
الهی تو بمیری من نمیرم
سر قبرت بیام پارتی بگیرم
الهی سرخک و اوریون بگیری
تب مالت و بلای جون بگیری...ا
الهی از سرت تا پات فلج شه
کمرت بشکنه,دستت کبودشه
الهی حسبه و MS بگیری
سره راه بیمارستان بمیری
الهی خیر نبینی
الهی کور بشی چشمت نبینه
بمیری,گم بشی,حقت همینه
الهی آسم تیپ A بگیری
هنوز که زنده ای,پس کی میمیری؟
الهی همسرایدزی بگیری
بفهمی داری از ایدزم میمیری
الهی تو بمیری من نمیرم
سر قبرت بیام پارتی بگیرم
الهی سرخک و اوریون بگیری
تب مالت و بلای جون بگیری...ا
الهی از سرت تا پات فلج شه
کمرت بشکنه,دستت کبودشه
الهی حسبه و MS بگیری
سره راه بیمارستان بمیری
الهی خیر نبینی
الهی کور بشی چشمت نبینه
بمیری,گم بشی,حقت همینه
الهی آسم تیپ A بگیری
هنوز که زنده ای,پس کی میمیری؟
الهی همسرایدزی بگیری
بفهمی داری از ایدزم میمیری
{پست ثابت}
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ساعت 18:3 توسط کیمیا
|



ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه پیام نور از ۲۷ دیماه آغاز می شود
مازنده به آنیم که آرام نگیریم